středa 12. července 2017

Jak mít v létě krásné nohy │ Exfoliační maska na nohy + výsledky

Ahoj,
k létu neodmyslitelně patří sandálky, otevřené boty a s tím i upravené nohy. Dnešní článek bude o tom, že nemusíte nikam chodit, aby vaše nohy vypadaly krásně, ale vše můžete zvládnout v pohodlí domova.

Od přírodní značky Priody jsem vyzkoušela peelingový zábal na nohy.



Ve stříbrném pytlíčky se nachází jeden pár ponožek, které jsou napuštěny tekutinou. Nahoře je rozstřihnete vložíte nožky a okolo kotníku ponožky zajistíte lepíkem, které se v balení také nachází.


Ponožky by se měly použít 2x-3x pro dosažení nějakých výsledků. Co mě nejprve dost odradilo byla vůně ponožek, protože smrdí jako desinfekce, ale když je máte už na sobě, tak naštěstí není nic cítit.


Před nasazením si musíte opláchnout a osušit nohy a pak už nasadíte samotné ponožky.

Nožky v nich necháte 80-90 minut. Není to nic nepříjemného, jen to prostě trošku studí.

Když jsem měla nalakované nehty, tak po vytáhnutí nohy z masky jsem teda zírala, jak mi vybledl lak. Vpravo na nehtech je lak bez aplikace masky a vlevo po masce. (omlouvám se za úpravu nehtů, ale po aplikaci jsem si je právě přelakovávala)



Po sundání jsem nohy opět opláchla a osušila. Ihned samozřejmě žádné výsledky vidět nejsou.
Ale další den jsem byla překvapená! Večer jsem se převlíkala do pyžama, sundám si ponožky a co nevidím?! Úplně oloupaná chodidla! Neloupaly se mi nějak drasticky, že by se mi sloupla celá noha jako jeden kus. Nejvíce oloupané kůže jsem měla na patách a prstech.

¨


Po druhé aplikaci se mi nohy začaly loupat ještě trošku víc.

Za sebe můžu potvrdit, že maska na nohy funguje! A jsem z ní opravdu nadšená.
Stojí 250 Kč, což vyjde podobně jako pedikérka, ale ráda si připlatím za kosmetiku, co je přírodní a to kosmetika Priody je. K zakoupení zde.

Nakonec fotka paty a prstů. Pokožka najednou vypadá jako dětská prdýlka. :D Ještě tam jsou malé puklinky, co se asi znova oloupou, ale stačí si teď nohy pořádně hydratovat a bude to hotové
.



Nevýhodou je, že během procesu nemůžete nosit otevřené boty, protože by oloupaná kůže šla vidět. Pokud tuto dobu ale přečkáte - je to asi 10 dní, tak budete mít krásné nožky připravené na léto! :)

Dejte mi vědět, jestli jste zkoušely nějakou exfoliační masku na nohy a jestli fungovala.

Kája ♥

3 komentáře:

  1. Jé, to je pecka, nevěřila bych, že to může fungovat :) Já na nohy používám takový ten stroječek a pak klasický krém a stačí mi to, ale pokud má někdo třeba problém se ztvrdlou kůží, tak tohle musí být bomba :)

    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Skúšala som ju začiatkom roka a je zatiaľ najlepšia akú som mala.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Takéto exfoliačné ponožky som chcela vyskúšať už dlho. Snáď sa k tomu konečne dostanem! :) °₊·ˈ

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám moooc za všechny komentáře!!! ♥